Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Особливості обміну інформації із судом за допомогою підсистеми «Електронний суд»
Звертаємо увагу учасників судового процесу на те, що Державна судова адміністрація України на веб-сайті «Судова влада» повідомила про початок експлуатації підсистеми «Електронний суд» в тестовому режимі у всіх місцевих та апеляційних судах з 22 грудня 2018 р.
Надсилання в електронному вигляді процесуальних документів до суду має здійснюватися з використанням сервісу Електронний суд, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua. Наголошуємо, що процесуальні документи, надіслані з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен, судами не приймаються і не реєструються.
Для можливості користування сервісом Електронного суду спочатку необхідно пройти передбачений підсистемою порядок реєстрації офіційної електронної адреси (Електронного кабінету) з обов’язковим використанням власного електронного підпису.
В якості допомоги під час реєстрації офіційної електронної адреси рекомендуємо попередньо переглянути відеоінструкцію ("Відеодопомога") з покроковим алгоритмом дій, розміщену за посиланням: https://id.court.gov.ua.
За допомогою сервісу Електронного суду учасники судового процесу можуть подавати до суду процесуальні документи (позовні заяви, клопотання тощо) в електронному форматі.
Після успішної відправки учасник судового процесу може відслідковувати рух та стан розгляду свого документа в суді. Інформація про доставку документа, його реєстрацію та інші відомості надсилаються до Електронного кабінету автора в автоматичному режимі.
Також учасник судового процесу за допомогою сервісу Електронного суду може сплатити судовий збір та інші платежі у режимі онлайн, сформувати та надати електронне доручення іншій особі, та додатково отримувати:
В Електронному кабінеті учасника судового процесу відображається також календар подій по судовій справі.