Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом другого півріччя 2018 року до Заводського районного суду м. Запоріжжя надійшло та було розглянуто 10 письмових звернень громадян. З них було розглянуто 3 заяви, 5 звернень, 3 скарги та жодної пропозиції.
На всі 10 звернень громадянам були направлені письмові відповіді з роз’ясненням відповідно до чинного законодавства.
Зокрема, в своїх зверненнях заявники зверталися з такими питаннями:
Строки розгляду звернень громадян не порушувалися.
Всі вищевказані звернення були задоволені, крім поданих скарг на дії судді, де була надана відповідь з роз’ясненням відповідно до чинного законодавства.
Також слід зазначити, що серед поданих 10 звернень за друге півріччя 2018 року - 3 заяви від одного заявника, яка просила посприяти більш швидкому розгляду суддею справи, що не входить до компетенції голови та керівника апарату суду, у зв’язку із чим було надано обґрунтовану відповідь з цього приводу.
Крім того, проаналізувавши кількість поданих звернень за друге півріччя 2018 року порівняно з першим півріччям 2017 року можливо зробити висновок, що кількість звернень громадян зменшилась.
Також слід зазначити, що більшість звернень стосується стану розгляду справи та з проханням надати роз’яснення щодо подачі позову.
Крім того, треба також звернути увагу на те, що порівняно з першим півріччям 2018 року, скарги на дії працівників суду не подавались.
Також, у суді ведеться прийом громадян головою та керівником апарату суду.
Відповідно до журналу реєстрації прийому громадян за друге півріччя 2018 року зареєстровано 2 звернення громадян дот голови суду, які звертались із скаргами на тривалий розгляд суддею справи та на бездіяльність слідчого Заводського ВП Дніпровського ВП ГУНП у Запорізькій області. Вказаним заявникам були надані усні відповіді з цього приводу.
прес-центр суду за повідомленням керівника апарату суду